آنزیم بینی چیست؟ خطرات آنزیم بینی و مزایای تزریق فیلر بینی


فیلر یا آنزیم بینی چیست؟ کوچکتر کردن بینی با فیلر/ خطرات آنزیم بینی و مزایای تزریق فیلر بینی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در تمامی زمینه ها از جمله پزشکی انسان ها به دنبال روشی سریع تر و کوتاهتر برای رسیدن به نتیجه مطلوب هستند. لذا در شاخه پزشکی جراحی بینی هم از این موضوع عقب نماند و روش های جدیدی برای درمان  بدون جراحی معرفی شد. که از جمله آنها فیلر بینی و آنزیم هیالاز می باشد .از فیلر بینی برای اصلاح فرم بینی استفاده می شود. تزریق آنزیم هم متاسفانه اخیرا توسط افراد بی تجربه و بدون صلاحیت برای کوچکتر کردن بینی انجام می شود. در این مقاله فروشگاه آنلاین محصولات آرایشی سلامتی و زیبایی شما را  با موضوع  فیلر یا آنزیم بینی چیست؟ کوچکتر کردن بینی با فیلر/ خطرات آنزیم بینی و مزایای تزریق فیلر بینی بیشتر آشنا می کند.

فیلر یا آنزیم بینی چیست؟ کوچکتر کردن بینی با فیلر/ خطرات آنزیم بینی و مزایای تزریق فیلر بینیفیلر یا آنزیم بینی چیست؟ کوچکتر کردن بینی با فیلر/ خطرات آنزیم بینی و مزایای تزریق فیلر بینی
فیلر یا آنزیم بینی چیست؟ کوچکتر کردن بینی با فیلر/ خطرات آنزیم بینی و مزایای تزریق فیلر بینی

ظهور کار بینی غیر جراحی

به نظر می‌رسد که جراحی زیبایی بینی با این روش ( تزریق فیلر) سریع و آسان باشد – اما این یک درمان ساده نیست. اپیدمی جهانی پزشکان آموزش ندیده که بدون مجوز پزشکی تزریق می کنند، باعث ایجاد خطرات بسیاری شده است . این خطرات اغلب نادیده گرفته می‌شوند، که ضرر بزرگی برای بیماران است.

زمانی که مردم در مورد خطرناک بودن آن صحبت می کنند، به عارضه اختلالی اشاره می کنند، که زمانی رخ می دهد که جریان فیلر خون را از طریق شریان انتهایی بحرانی، یا با ورود مستقیم به خود شریان و ایجاد انسداد، یا با فشرده شدن. کردن شریان، مانع می شود. شریان از بیرون، آن را فشار داده و جریان خون را می کند.

خطرات فیلر بینی

شریان انتهایی یا شریان انتهایی، تنها تامین کننده خون اکسیژن دار به یک ناحیه معین است. شریان‌های انتهایی اطراف بینی شامل آنهایی هستند که هر یک از شبکیه چشم را تغذیه می‌کنند – که باعث کوری فوری می‌شود – و آنهایی که پوست اطراف نوک بینی و سوراخ‌های بینی را تغذیه می‌کنند. گرفتگی در این لوله ها می تواند پوست را از مواد مغذی و اکسیژن محروم کند و در طی چند روز باعث پوسیدگی و مرگ آن شود.

از آنجایی که دو طرف بینی اساساً میدان های مین انتهایی شریان هستند، “ایمن ترین مکان برای تزریق در امتداد پل بینی، دور از شریان ها است.”  لذا تزریق در عمق زیر سطح این رگ‌ها، یکی دیگر از احتیاط های اساسی است.

فیلر یا آنزیم بینی چیست؟ کوچکتر کردن بینی با فیلر/ خطرات آنزیم بینی و مزایای تزریق فیلر بینی

ژل لاغری هات چیلیژل لاغری هات چیلی

ژل لاغری،سفت کننده و چربی سوز موضعی بدن هات چیلی تایوان – HOT CHILI

کرم لاغر کننده بدن هات چیلی، با ساختاری کاملا گیاهی وارگانیک درمان بسیار عالی برای چربی سوزی و لاغری موضعی می باشد.

  ژل لاغری هات چیلی یا  کرم ضد سلولیت هات چیلی  محصول بسیار مناسب برای اشخاصی است که از انباشتگی چربی در ناحیه ای از بدن رنج می برند.

در زمان استفاده  به دلیل وجود عناصر چربی سوز جریان خون و متابولیسم بالا می رود که این موضوع منجر به لاغری در ناحیه مورد استفاده می شود.

همچنین این کرم لاغری موضعی علاوه بر لاغری موضعی باعث لیفت و سفت شدن ناحیه مورد استفاده نیز می شود.

وقتی شریان شبکیه مسدود می‌شود، معمولاً کوری فوراً اتفاق می‌افتد – هیچ راه برگشتی وجود ندارد، هیچ راه مطمئنی برای رفع آن وجود ندارد. با از دست دادن بافت قریب‌الوقوع، درد، تغییر رنگ و سفید شدن پوست ایجاد می‌شود و وقتی زود تشخیص داده شود، می‌توانیم آن را با هیالورونیداز معکوس کنیم. (هیالورونیداز، یک آنزیم تزریقی که اسید هیالورونیک را حل می کند، فقط بر روی پرکننده های مبتنی بر HA کار می کند، به همین دلیل است که هرگز نباید از پرکننده های دائمی استفاده کرد.) پزشکان همچنین می توانند با دادن آسپرین برای رقیق شدن خون و استفاده از هیپرباریک به بهبودی کمک کنند.

اگر بینی بسیار عروقی را هدف قرار می دهید، به یک جراح بینی مراجعه کنید و بدانید که حتی در این صورت  نیز  ممکن است مشکلاتی ایجاد شود. قبل از درمان، تمام خطرات را با پزشک خود در میان بگذارید و مطمئن شوید که او فقط از فیلر های  HA استفاده می کند.

آنزیم هیالاز چیست؟

این آنزیم حاوی ماده فعال هیالورونیداز است. هیالورونیداز آنزیمی است که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و بدن از آن برای حل کردن اسید هیالورونیک استفاده می کند.

درمان آنزیم بسیار شبیه به داشتن فیلر است اما معمولاً شامل تزریق های کوچکتر است. باید در نزدیکی خود محل فیلر تزریق شود تا تجزیه اتفاق بیافتد. پرکننده ها به سرعت حل می شوند و تقریباً بلافاصله کاهش حجم را مشاهده خواهید کرد و نتایج کامل را در عرض ۲۴ ساعت مشاهده خواهید کرد.

به هیچ عنوان از تزریق آنزیم برای کوچک تر کردن بینی استفاده نکنید. این روش بسیار پر خطر و پر عوارض است حتی اگر شما یک بینی گوشتی هم داشته باشید، اصلا برای کوچک کردن بینی آنزیم تزریق نکنید.

فیلر یا آنزیم بینی چیست؟ کوچکتر کردن بینی با فیلر/ خطرات آنزیم بینی و مزایای تزریق فیلر بینی

آیا می توان بدون جراحی بینی را تغییر شکل داد؟

یک ماده تزریقی ژل مانند معروف به اسید هیالورونیک در زیر پوست شما در مناطقی که می خواهید خطوط صاف یا حجم تری ایجاد کنید، وارد می شود. پزشک می تواند  بینی را تغییر شکل دهد و برجستگی ها و عدم تقارن را صاف کند. حتی بعد از جراحی بینی ، فیلر ها می توانند نمایه جانبی، مورب و جلوی شما را بهبود بخشند.

تغییر شکل بینی بدون جراحی

رینوپلاستی غیرجراحی با استفاده از پرکننده های اسید هیالورونیک می تواند باعث افزایش سه بعدی بینی شود. نتایج آنی هستند، بدون توقف. پرکننده ها معمولا بیش از ۱۲ ماه در این مکان دوام می آورند. قرار دادن فیلرها در خط وسط می تواند “عرض” بینی را کاهش دهد، قرار دادن سوپراتپ می تواند بینی را تیز کند، در حالی که فیلرها در پایه می توانند باز شدن سوراخ های بینی را کاهش دهند. پرکننده ها همچنین می توانند هرگونه برآمدگی را پنهان کرده و بینی را صاف کنند.

قرار دادن استراتژیک فیلرها در پایه، پهلوها، نوک و بالا می تواند مدل سازی سه بعدی را به بینی اضافه کند. این به عنوان “جراحی بینی مایع” شناخته می شود.

آیا تزریق آنزیم بینی ایمن است؟

فیلر یا آنزیم بینی چیست؟ کوچکتر کردن بینی با فیلر/ خطرات آنزیم بینی و مزایای تزریق فیلر بینیفیلر یا آنزیم بینی چیست؟ کوچکتر کردن بینی با فیلر/ خطرات آنزیم بینی و مزایای تزریق فیلر بینی
فیلر یا آنزیم بینی چیست؟ کوچکتر کردن بینی با فیلر/ خطرات آنزیم بینی و مزایای تزریق فیلر بینی

درست مانند هر تزریق فیلر پوستی صورت، احتمال انسداد عروقی وجود دارد، زمانی که فیلر یک شریان یا ورید را مسدود می کند. اگرچه بسیار نادر است (۱ در ۵۰۰۰۰۰)، اما خطر نابینایی موقت نیز وجود دارد. این خطرات در ناحیه بینی کمی بیشتر است. همچنین بسیار غیرمعمول، خطر جزئی آسیب پوست وجود دارد، به ویژه برای کسانی که روی اصلاح نوک بینی تمرکز می کنند. به همین دلیل است که انتخاب یک  پزشک متخصص در روش تزریق و دانش عمیق آناتومی بینی، به ویژه ساختار عروق، بسیار مهم است.

آیا تزریق فیلر می تواند بینی شما را کوچکتر کند؟

تغییر شکل بینی غیرجراحی با فیلر اسید هیالورونیک یک روش کاملاً ثابت است که به منظور بهبود ظاهر بینی انجام می شود و یک جایگزین معتبر برای رینوپلاستی جراحی در بیماران منتخب در نظر گرفته می شود.

آیا آنزیم هیالاز می تواند بینی من را باریک تر نشان دهد؟

اگر در بینی خود فیلردارید، هیلاورونیداز مطمئنا کمک خواهد کرد. در غیر این صورت تزریق آن توصیه نمی شود. اگر از اندازه بینی خود ناراضی هستید، برای جراحی زیبایی بینی اقدام به جراحی پلاستیک کنید.

جراحی بینی بدون جراحی (فیلر بینی) چیست و چرا باید آن را به جای جراحی بینی در نظر گرفت؟

فیلر بینی برای تغییر شکل بینی، لیفت بینی و بهبود کانتور بینی عالی است.

از فیلر ها  می توان بسیار کاربردی برای ایجاد حجم در صورت و کانتورینگ زیبایی بینی استفاده کرد. یک عمل غیر جراحی بینی به چیزی بیش از مراجعه به کلینیک نیاز ندارد و معمولاً حدود ۳۰ دقیقه طول می کشد.

تغییر شکل بینی بوسیله فیلر بینی می تواند به طور موثری برای اصلاح ناهنجاری های بینی ناشی از شکستگی استفاده شود. از فیلر ها نیز می‌توان برای بزرگ‌کردن پشت، (افزودن به پل بینی) یا اصلاح هر گونه بی‌نظمی بینی استفاده کرد. فیلرهای  پوستی برای صاف کردن نیمرخ بینی فوق العاده هستند و بینی را متقارن تر و هماهنگ با سایر ویژگی های صورت می کنند. از ژل های متراکم‌تر و محکم‌تر صورت می‌توان برای صاف کردن کامل ظاهر بینی کج استفاده کرد.

فیلر یا آنزیم بینی چیست؟ کوچکتر کردن بینی با فیلر/ خطرات آنزیم بینی و مزایای تزریق فیلر بینی

چسب لاغری شکم و پهلوچسب لاغری شکم و پهلو
چسب لاغری شکم و پهلو

چسب لاغری شکم و پهلو کره ای- WONDER PATCH

این چسب لاغری فوری شکم و پهلوباعث افزایش متابولیسم بدن شده و همچنین با کاهش اشتها باعث چربی سوزی بسیار فوری می شود.

همچنین چسب لاغری بدن، حاوی کافئین ، کاتچین و همینطور ال کارنتین بوده که همگی گیاهی و بدون آسیب برای بدن می باشند .

لاغری و کاهش وزن با چسب لاغری کاملا بدون خطر بوده و عوارض جانبی ندارد ، همچنین لاغری با این محصول کاملا بدون بازگشت است.

به چه نوع عمل بینی نیاز دارم؟

به عنوان یک قاعده کلی، اگر بینی شما خیلی کوچک است، شکل ندارد، ناهموار است یا نیاز به بزرگ کردن نوک بینی یا یک پل بینی قوی‌تر دارد، می‌توان از فیلر های بینی برای ایجاد نتیجه مطلوب استفاده کرد. اگر بینی شما بیش از حد برجسته یا بزرگ است، فیلر ها کمکی نمی کنند زیرا حجم بیشتری می دهند. در این صورت، باید  جراحی بینی را در نظر بگیرید.

رینوپلاستی جراحی برای کسانی که می خواهند اندازه بینی خود را کاهش دهند یا برای بیمارانی که نیاز به بازسازی راه هوایی بینی خود دارند تا به دلیل انحراف تیغه بینی یا سایر ناهنجاری ها تنفس بهتری داشته باشند، یک عمل ضروری است.

افراد ممکن است به دلایل متعددی از شکل بینی خود ناراضی باشند از جمله ناهمواری / قوز، آسیب دیدگی یا شکستگی بینی، برآمدگی یا اندازه و شکل کلی. اگر فردی هستید که می‌خواهید توجه خود را از بینی خود دور کنید، باید گزینه فیلر بینی یا جراحی بینی غیرتهاجمی را در نظر بگیرید که از ژل های تزریقی استفاده می‌کند.

فیلر یا آنزیم بینی چیست؟ کوچکتر کردن بینی با فیلر/ خطرات آنزیم بینی و مزایای تزریق فیلر بینی

آیا لاغری و کوتاه کردن بینی بدون جراحی بینی امکان پذیر است؟

فیلر بینی  روشی فوق العاده برای استفاده از فرورفتگی ها، بی نظمی ها، برآمدگی ها یا بینی های خیلی کوچک است. به یاد داشته باشید که  تزریق فیلر حجم می دهد و بنابراین اگر هدف شما باریک یا کوتاه کردن بینی باشد بهترین کار نیست.

آیا فیلر ها  در پل بینی روی نوک پیازی کار می کنند؟

پاسخ به این سوال بر اساس مهارت پزشک شما در انجام  فیلر بینی  است. ژل  HA که به طور نامناسب تزریق  شود می تواند نوک بینی Bulbous را بزرگتر نشان دهد. پزشکی  که فیلر HA را در پل بینی قرار می دهد، می تواند تعادل را برای نوک بینی ایجاد کند.

در مورد فرورفتگی روی بینی خود چه کاری می توانم انجام دهم؟

از ژل های بینی می توان به طور بسیار موثری برای پر کردن فرورفتگی در بینی استفاده کرد. تغییر بسیار مطلوبی حاصل می شود اما به طور کامل از بین نخواهد رفت. به یک متخصص زیبایی واجد شرایط مراجعه کنید که در تزریق فیلر مهارت دارد، زیرا این یک روش ظریف است.

آیا تزریق فیلر باعث بهبود تقارن و زیبایی بینی من می شود؟

از ژل ها می توان برای تقویت تقارن صورت و زیبایی کلی بینی و صورت استفاده کرد. برای مشاوره به پزشک زیبایی مراجعه کنید و کاملاً توضیح دهید  که دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید. یک پزشک زیبایی خوب آشکارا به شما می گوید.

چه چیزی ممکن است و چه چیزی نیست.

رژلب میبلینرژلب میبلین
رژلب میبلین
رژ لب میبلین آمریکا

رژلب بدون سرب میبلین آمریکا با ترکیباتی، خاص و منحصر به فرد، علاوه بر سلامت لب ها، با ساختاری سبک و لطیف

رطوبت فوق العاده ای را به لب ها می دهد و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کند و این رژ لب مات و کرمی آرایش

لب را بسیار جذاب میکند.

رژ لب ویتامینه میبلین، غنی شده با  با ویتامین E , A است.

مزایای استفاده از فیلر بینی

رینوپلاستی غیرجراحی به شما این امکان را می دهد که از بیهوشی عمومی خودداری کنید و از ماندن در بیمارستان جلوگیری می کند. این روش کمتر از ۱۵ دقیقه طول می کشد.

بهبودی سریع خواهید داشت

پس از انجام این روش می توانید همان روز یا روز بعد به سر کار و فعالیت های معمول خود بازگردید.

نتایج دائمی نیستند، بنابراین اگر از ظاهر آن راضی نیستید، با یک آنزیم می توانید عمل بینی را ظرف ۲۴ ساعت پس از تزریق از بین ببرید.

هزینه رینوپلاستی با فیلر غیر جراحی بسیار کمتر از جراحی بینی سنتی است.

فیلر یا آنزیم بینی چیست؟ کوچکتر کردن بینی با فیلر/ خطرات آنزیم بینی و مزایای تزریق فیلر بینی

معایب تزریق فیلر

اگر به دنبال تغییر چشمگیر و دائمی در ظاهر خود هستید، این روش ممکن است برای شما ناامید کننده باشد.

عوارض جانبی مانند کبودی و تورم وجود دارد. عوارض جانبی نادر شامل انسداد شریان است.

این احتمال وجود دارد که یک سوزن نادرست منجر به خونریزی قابل مشاهده در زیر پوست یا آسیب به بینایی شما شود.

رینوپلاستی مایع مشکلات تنفسی مرتبط با انحراف تیغه بینی را اصلاح نمی کند.

مزایای جراحی بینی سنتی

نتایج جراحی بینی سنتی جسورانه و دائمی است.

برای “بازسازی” یا “بازسازی” نتایج در چند ماه یا چند سال به روش دیگری نیاز نخواهید داشت.

معایب جراحی بینی سنتی

اگر نتیجه را دوست ندارید، کار دیگری نمی توانید انجام دهید به جز اینکه صبر کنید تا بهبود یابد و سپس یک جراحی بینی دیگر انجام دهید. روش‌های ترمیم نسبتاً رایج هستند و بین ۱۰ تا ۲۵ درصد از جراحی‌های بینی متفاوت هستند.

این روش معمولاً در بیمارستان و تحت بیهوشی عمومی انجام می شود.

خطرات عوارضی مانند عفونت بسیار بیشتر است.

هزینه آن به طور قابل توجهی بیشتر از فیلر بینی است.

برخلاف ژل، بهبودی طولانی مدت است، اغلب ۲-۴ هفته.

بهبودی بعد از تزریق بینی چگونه است؟

در حالی که برخی از عوارض جانبی موقت مانند کبودی، تورم، و تحریک خفیف در اطراف محل تزریق ممکن است رخ دهد، می توان آنها را به طور موثر با مراقبت مناسب مدیریت کرد. اینها باید ظرف چند روز برطرف شود. پس از درمان، لازم است مراقب علائم اختلال عروقی مانند رنگ پریدگی، افزایش درد یا قرمزی باشید.

برخی از نتایج معکوس فیلر و آنزیم بینی

نتایج غیر طبیعی

بینی گشاد غیرطبیعی یا بریج بالای بینی یکی از رایج ترین علائم اشتباه پرکننده بینی است. آنها معمولاً نتیجه تزریق یک پزشک بی‌تجربه هستند که پرکننده‌ای ضخیم‌تر از حد مورد نیاز تزریق می‌کند یا آن را در مکان یا عمق اشتباه تزریق می‌کند. نتایج غیرطبیعی نیز زمانی رخ می‌دهد که بیمار درخواست فیلر بیشتری می‌کند، با این فرض نادرست که فیلر بیشتر منجر به نتایج بهتر می‌شود.

نتایج نامتقارن

عدم تقارن بینی زمانی رخ می دهد که پرکننده به نواحی اطراف حرکت می کند، که اغلب به دلیل عدم پیروی بیمار از دستورالعمل های مراقبت های بعدی است. ورزش های شدید، خم شدن و اعمال فشار بر روی بینی پس از درمان، خطر حرکت فیلر و ایجاد نتایج نامطلوب را افزایش می دهد.

نکروز (مرگ بافتی)

بینی با رگ های خونی پر می شود و احتمال برخورد تزریق را افزایش می دهد و باعث انسداد عروق می شود. رگ خونی مسدود شده از رساندن خون و اکسیژن به بافت اطراف جلوگیری می کند و باعث پوسیدگی و مرگ آن می شود.

جای زخم دائمی

اگر نکروز پوست درمان نشود، ممکن است به جای زخم دائمی منجر شود. زمانی که ضایعات ناشی از آسیب عروقی و نکروز گسترده باشند، احتمال این اتفاق بیشتر می شود.

فیلر یا آنزیم بینی چیست؟ کوچکتر کردن بینی با فیلر/ خطرات آنزیم بینی و مزایای تزریق فیلر بینی

مشکلات بینایی

از آنجایی که بینی پر از رگ‌های خونی و نزدیک به چشم است، تزریق‌کننده‌های بی‌تجربه احتمال بیشتری برای مسدود کردن شریان و ایجاد مشکلات بینایی دارند. اینها می توانند به صورت تاری دید و حتی کوری ظاهر شوند. این خطر نادر است اما نیاز به یک متخصص پزشکی دارای مجوز با دانش عمیق از آناتومی صورت را برای انجام این روش برجسته می کند.

عفونت

انجام فیلر بینی در محیط غیر استریل می تواند منجر به عفونت در ناحیه درمان شود. علائم شامل پوست ملتهب، درد، تب سیستمیک، ندول و پوسچول است.

چگونه از خطرات احتمالی جلوگیری کنیم؟

اهداف زیبایی شناختی منطقی تعیین کنید

زمانی که بیماران انتظارات غیرواقعی داشته باشند، فیلر های بینی ممکن است اشتباه کنند. پزشکان باید به وضوح محدودیت های تزیرق  بینی، از جمله ناتوانی در باریکتر یا کوچکتر کردن بینی را توضیح دهند. فیلرهای بینی طوری طراحی شده‌اند که شکل بینی را کمی تغییر می‌دهند، برجستگی‌های صاف روی پل بینی را ایجاد می‌کنند و حجم آن را با بقیه قسمت‌های صورت متناسب‌تر می‌کنند. درخواست فیلر بیشتر برای دستیابی به نتایج غیرممکن می تواند بینی را بزرگتر یا نامتقارن نشان دهد.

فیلر یا آنزیم بینی چیست؟ کوچکتر کردن بینی با فیلر/ خطرات آنزیم بینی و مزایای تزریق فیلر بینیفیلر یا آنزیم بینی چیست؟ کوچکتر کردن بینی با فیلر/ خطرات آنزیم بینی و مزایای تزریق فیلر بینی
فیلر یا آنزیم بینی چیست؟ کوچکتر کردن بینی با فیلر/ خطرات آنزیم بینی و مزایای تزریق فیلر بینی

به دستورالعمل های  پزشک خود پایبند باشید

در طول مشاوره قبل از درمان، پزشکان به بیماران توضیح می دهند که چگونه پس از درمان برای کاهش خطر عوارض جانبی رفتار کنند. برخی از توصیه ها شامل اجتناب از فشار فیزیکی، دراز کشیدن و نوشیدن الکل بعد از پرکننده ها است. بیمارانی که این توصیه‌ها را رعایت نمی‌کنند می‌توانند باعث حرکت فیلر به نواحی اطراف شوند و منجر به عوارض دیگری شوند.

تزریق آنزیم

تزریقات هیالاز، پرکننده های پوستی هیالورونیک اسید را برای افرادی که اثر نامطلوبی از کاربرد قبلی فیلر داشته اند، منتشر و بازجذب می کند. متشکل از گروهی از آنزیم ها است که برای تجزیه و جذب مجدد پیوندهای مولکولی تشکیل دهنده اسید هیالورونیک در پرکننده ها کار می کنند. این آنزیم برای بهبود عدم تقارن یا اصلاح برآمدگی ها و سایر عوارض جانبی، پرکننده پوست را حل می کند.

منبع:https://lipdoctor.ca



Source link