معرفی بهترین سواحل پرتغال با چشم اندازهای جذاب


بهترین سواحل پرتغال با زیبایی های خود علاقه مندان زیادی داشته که شما در این بخش با آن آشنا می شوید. این سواحل تفریحی جذابیت های زیادی دارد.

معرفی بهترین سواحل پرتغال:

مردم این نواحی را با فرهنگ ماهیگیری می‌ شناسند. شغل مردمان این نواحی ماهیگیری بوده و شما می‌ توانید با سفر به این نواحی با سبک زندگی مردمان از نزدیک آشنا شوید. در لینک به معرفی مکان های دیدنی پرتغال پرداخته ایم که با آن آشنا می شوید.

دیدنی های سواحل پرتغال

پرایا د بناجیل:

یکی از معروف ترین ساحل هایی که در کشور پرتغال وجود دارد، پرایا د بناجیل می باشد که برای مردم این کشور به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. این ساحل سالیانه گردشگران زیادی از سراسر جهان را در خود جای می دهد و مسافران می توانند با استفاده از قایق از غار هایی که در منطقه وجود دارد بازدید و یک روز تفریحی عالی را برای خود بسازند.

سواحل دیدنی پرتغال

پرایا د مارینها :

در این کشور سواحل صخره ای زیادی وجود دارد که می تواند هر مسافری را حیرت زده زیبایی و چشم انداز بی نظیر خود نماید. پرایا د مارینها یکی از بهترین سواحل پرتغال می باشد که گردشگران می توانند در آن به تفریحات آبی و از صخره های رنگارنگ در آن نهایت لذت را ببرند.

سواحل تفریحی پرتغال

این ساحل یکی از خلوت ترین سواحل این کشور می باشد چرا که دسترسی به آن کار راحتی نیست و هر مسافری نمی تواند با پیاده روی از صخره ها به بازدید از این ساحل بپردازد. اگر قصد سفر به کشور پرتغال را دارید این ساحل یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

ساحل پورتینیو د آرابیدا:

این سواحل مناظر دوست داشتنی داشته و شما می‌ توانید در این بخش ویژگی‌ های زیادی از آن را بشناسید. این نواحی انتخاب مناسبی بوده و هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود می‌ کشاند. اگر از علاقه مندان به کوهنوردی هستید، این سواحل نیز می‌ تواند توجه شما را جلب کند. شما می‌ توانید در این مناطق با فرهنگ و ملت این مردم نیز آشنا شوید.

سواحل بکر پرتغال

شبه جزیره تروا:

این سواحل که با وجود شن‌ های سفید خود مورد توجه است، می‌ تواند مکان مناسبی برای گردش شما باشد. تنوع گونه‌ های جانوری در این سواحل نیز بالاست.

سواحل پرتغال برای ایرانیان

اقیانوس آبی شن‌ های سفید سواحل بکر آب و هوای معتدل از مهم ترین ویژگی‌ های گردشگری این نواحی محسوب می‌ شود. بازی تماشایی دلفین‌ ها در آب‌ های این سواحل تجربه لذت بخش دیگر است. طبیعت این نواحی بکر و دست نخورده بوده که شما از مناظر آن لذت می‌ برید. این نواحی از بهترین سواحل پرتغال است.

ساحل نازار:

اگر قصد ماجراجویی دارید، این سواحل را به شما پیشنهاد می‌ کنیم. لذت موج سواری در این سواحل برای شما بی‌ نظیر است. شما می‌ توانید بزرگ ترین امواج ساحلی را بخش مشاهده کنید. بهترین زمان برای سفر به این نواحی فصل بهار و تابستان بوده که تنوع جاذبه‌ ها زیاد است.

بهترین سواحل پرتغال

دیدنی های  لیسبون با تنوع جاذبه های خود علاقه مندان زیادی داشته و شما می توانید در این بخش با این جاذبه ها آشنا شوید. این نواحی گردشگران زیادی دارند.

منبع :

برچسب :



Source link