نکات قبل از لایه برداری پوست که نباید فراموش کنید


لایه برداری کردن پوست یکی از کار هایی می باشد که بهتر است هر از چند گاهی آن ها را انجام دهید. در واقع این کار به پوست شما کمک می کند تا چندین درجه روشن تر شود و زیبایی شما دوچندان خواهد شد زیرا پوستتان دارای لطافت بیش تری می شود. در ادامه نکات قبل از لایه برداری پوست و اقدامات بعد از آن را برای شما بررسی می کنیم.

اقدامات بعد از لایه برداری

مهم ترین نکات قبل از لایه برداری پوست

قبل از این که بخواهید پوست خود را لایه برداری کنید باید یک سری از نکات را رعایت کنید تا صورت شما جوش نزده و این امر بهتر انجام شود. در ادامه این نکات را به صورت کامل برای شما بررسی می کنیم.

  • ابتدایی ترین کار برای شما این است که ابتدا صورت خود را تمیز کنید و آرایش های پوستی خود را تمیز کنید. در واقع باید با استفاده از شیر پاک کن ها تمامی آلودگی های روی پوست خود را تمیز کرده و اگر کرم پودر و یا ضد آفتاب دارید باید از روی صورت خود آن را حذف کنید.
  • برای تمیز شدن عمقی پوست خود می توانید از یک تونر استفاده کنید. استفاده از تونر بسیار خوب می باشد و می تواند آلودگی های عمیق پوستی تان را تمیز کند و پوست شما را برای لایه برداری آماده خواهد کرد.
  • بعد از این کار ها می توانید صورت خود را بشویید. این موضوع بسته به پوست شما متفاوت می باشد و باید هر طور که به صورت روزانه پوست خود را تمیز می کنید صورتتان را بشویید.
  • از محصولاتی که برای شستشو هر مدل پوستی مناسبی می باشد ژل شستشو است.
  • پوست خود را خشک کرده و لایه برداری را آغاز نمایید.

نکات قبل از لایه برداری پوست

مدت زمان ماندن لایه بردار ها روی پوست

یکی از مهم ترین چیزی که در این میان وجود دارد مدت زمان استفاده از این لایه بردار ها می باشد و باید بدانید که مدت زمان استفاده از انواع لایه بردار ها به عوامل بسیار متفاوتی بستگی دارد. این فاکتور ها عبارت اند از :

  • سن فرد
  • جنسیت
  • میزان حساس بودن پوست
  • نوع و مدل لایه بردار
  • هدف از لایه برداری پوست

اقدامات بعد از لایه برداری

لایه برداری پوست یکی از کار های بسیار حساس می باشد و بهتر است اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید. در واقع لایه برداری باید توسط فردی ماهر در این زمینه انجام شود تا آسیبی به پوست شما نرسد. بعد از لایه برداری نیز شما باید یک سری نکاتی را رعایت کنید و این نکات را در ادامه برایتان بررسی می کنیم.

هر مدل پوستی که دارید باید بعد از لایه برداری از مرطوب کننده ها و آبرسان های پوستی استفاده کنید در غیر این صورت امکان دارد پوست شما خشک شود. با این حال برخی از افراد دارای پوست خشک می باشند که بهتر است علاوه بر آبرسان ها از مرطوب کننده ها با چربی های بالا استفاده کنند.

یکی دیگر از مهم ترین کار ها در این زمینه استفاده از ضد آفتاب می باشد زیرا با استفاده از لایه برداری پوست شما نازک شده است و آسیب دیدنش در برابر اشعه های UV دوچندان خواهد شد. بنابراین اگر بعد از لایه برداری می خواهید به فضای باز بروید بهتر است تا چند روزی از کرم های ضد آفتاب برای پیشگیری از آسیب های احتمالی کمک بگیرید.

لایه برداری از پوست

اهمیت دادن به پوست می تواند منجر به بهبود آن شده و در نهایت شما را جوان تر و زیبا تر خواهد ساخت. در ادامه می توانید  تقویت پوست با تخم کتان و روتین پوست کدر را مشاهده کنید و اطلاعات خود را در این زمینه ها افزایش دهید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید


نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد.
برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

منبع :

برچسب :



Source link