بازدید از آبشار نیم ساعته و نحوه دسترسی به آن


آبشار نیم ساعته اگر تا کنون نام این آبشار دیدنی را نشنیده‌ اید، حتماً در این بخش همراه ما باشید و با جاذبه‌ های مهم آن آشنا شوید. آبشاری که در نواحی کوهرنگ واقع شده است.

آبشار قدیمی نیم ساعته

معرفی آبشار نیم ساعته

ایران را سرزمینی از جاذبه‌ های متنوع بوده که شما می‌ توانید سفر های مختلفی به نواحی آن داشته باشید. جاذبه های آن هر ساله توریستان زیادی از نواحی مختلف به سوی خود می‌ کشاند. اگر می‌ خواهید تجربه یک سفر جدید و عالی را داشته باشید در این بخش همراه ما باشید.

آبشار نیم ساعته

به منظور رفتن به نواحی آبشاری و کوهستان‌ های مختلف ایران باید یک برنامه‌ ریزی درست داشته باشید. در مناطق کوهستانی برای سفر باید موقعیت آب و هوای مناسبی را انتخاب کنید. در این نواحی کوهستانی برای اینکه یک سفری ایمن و راحت داشته باشید، باید تجهیزات لازم همچون کفش مناسب، لباس مناسب و دیگر امکانات را به همراه داشته باشید.

موقعیت آبشار:

این آبشار دیدنی و زیبا مناظر فوق العاده‌ای داشته و یکی از بهترین دیدنی‌ های کوهرنگ به شمار می‌ آید. آبشاری که مشاهده می‌ کنید از دل کوه شکافته و بیرون آمده است. شما عزیزان این مکان های دیدنی چهار محال بختیاری را از دست ندهید.

آشنایی با نواحی نیم ساعته

بازدید از این آبشار باید به ناحیه بازیافت استان چهارمحال بختیاری و منطقه کوهرنگ سفر کنید. منطقه یکی از نواحی گردشگری بکر بوده که شما می‌ توانید با جاذبه‌ های زیادی از آن آشنا شوید.

این نواحی توریستی دیدنی‌ های زیادی داشته و شما می‌ توانید در فصل‌های مختلفی از سال با جاذبه‌ های آن آشنا شوید. این آبشار در مسیر بین روستای شیخ عالی و روستای گراب واقع شده است. در مسیر چهارمحال به خوزستان می‌ توانید از زیبایی این منطقه دیدن کنید. قسمت‌ هایی از این آبشار را باید پیاده‌ روی کنیم که می‌ توانید با ویژگی‌ های طبیعی بهتری روبرو شوید.

آبشارهای نیم ساعته

این منطقه دارای چشمه‌ های جوشان مختلفی بوده و این آبشار نیز در واقع یکی از چشمه‌ های جوشان بوده که از دل کوه جوشیده و سرازیر می‌ شود. آبشار نیم ساعته فوق العاده تماشایی می باشد.

اطراف این آبشار را صخره‌ های مختلفی فرا گرفته و تقریباً پوشش گیاهی سرسبزی در آن دیده نمی‌ شود. این منطقه رودخانه‌ای دارای دیدنی‌ های زیادی می‌ باشد. این منطقه در تمام طول سال و به ویژه فصل بهار دارای طبیعت زیبایی بوده و پر از توریست است. جالب است بدانید، این آبشار دائمی می‌ باشد. این منطقه جنگلی دیدنی‌ های زیادی داشته که شما می‌ توانید از نزدیک مشاهده کنید.

آبشار دیدنی نیم ساعته

در مسیر پایینی آبشار و قسمت رودخانه آن که سنگریزه‌ های زیادی قرار دارد. شما می‌ توانید با قدم زدن در میان رودخانه کمی خودتان را خنک کنید. طبیعت این نواحی دیدنی و دارای زیبایی‌ های زیادی می‌ باشد. اگر از علاقه مندان به این نواحی کوهرنگ هستید، حتماً فصل بهار را برای سفر انتخاب کنید.

در فصل بهار شرایط آب و هوایی این نواحی مساعد بوده و امکان بازدید دارید. در فصل پاییز نیز با این طبیعت نیز شما زیبایی‌ های زیادی را مشاهده خواهید کرد. این نواحی از دیدنی های چهار محال بختیاری بوده و علاقه مندان زیادی دارد.

منبع :

برچسب :



Source link